Good Assam is a Multi Language New E-Magazine and a Digital Media. Every day you can read Health News , Vastu tips , Various types of articles , Stories , Novels and more. If you would like to publish your article, please send us a message in the message box of our Facebook Page or send your article to us by email. Our e-mail : goodassam@hotmail.com || Want to promote your advertise in Good Assam? Please contact us. Good Assam now Available on Facebook Instagram and YouTube. Good Assam এখনি নতুন ই-আলোচনী আৰু এটি Digital সংবাদ মাধ্যম। প্ৰতিদিনে পঢ়িবলৈ পাব স্বাস্থ্য বাৰ্তা , বাস্তু-কিটিপ , বিভিন্ন ধৰণৰ লিখনিৰ লগতে গল্প ,উপন্যাস আৰু বহুতো। যদি আপোনাৰো লিখনি প্ৰকাশ কৰিব বিচাৰে তেন্তে আমাৰ ফেচবুক পেজখনৰ মেচেজ বক্সত বাৰ্তা প্ৰেৰণ কৰিব নাইবা আমাৰ ইমেইল যোগে আপোনাৰ লিখনি পঠিয়াব পাৰে। আমাৰ ই-মেইল ID - goodassam@hotmail.com ◾ Good Assam বৰ্তমান উপলব্ধ - Facebook & Instagram: GoodAssam24 আৰু YouTube : @GoodAssam24 ◾ Website : www.GoodAssam24.in ◾গুড অসমত আপোনাৰ বিজ্ঞাপন প্ৰচাৰ কৰিব বিচাৰে নেকি? আমাৰ সৈতে যোগাযোগ কৰিব।

Type Here to Get Search Results !

Traffic Star Image Video Slider

Only Facebook redirect

Traffic Star

Mandiad

Atomic Image Slider & Breking News

Breaking

Slider Menu

Slider Menu

পুনৰ ব্যয়বহুল হ’ব মোবাইল ৰিচাৰ্জ প্লেন! অৱগত কৰিছে কোম্পানী সমূহে




পুনৰ ব্যয়বহুল হ’ব মোবাইল ৰিচাৰ্জ প্লেন! অৱগত কৰিছে কোম্পানী সমূহে।


By Good Assam Jul 8, 2025

মোবাইল সেৱা ব্যৱহাৰ কৰাটো আজিৰ যুগত আমাৰ জীৱনশৈলীৰ এক অপৰিহাৰ্য অংগ হৈ পৰিছে। ইণ্টাৰনেট ব্যৱহাৰ কৰাই হওক, ফোন কৰাই হওক বা ছ’চিয়েল মিডিয়া ব্যৱহাৰ কৰাই হওক - প্ৰতিটো সুবিধা মোবাইল নেটৱৰ্কৰ ওপৰত নিৰ্ভৰশীল। কিন্তু এতিয়া মোবাইল ব্যৱহাৰকাৰীয়ে হয়তো আৰু এটা জোকাৰণি পাব , কাৰণ মোবাইল ৰিচাৰ্জ প্লেনৰ দাম পুনৰ বৃদ্ধি হ’বলৈ গৈ আছে।

কোম্পানীসমূহৰ কৌশল: সস্তীয়া পৰিকল্পনাৰ একেই থাকিব

শেহতীয়া এক প্ৰতিবেদন অনুসৰি ম’বাইল কোম্পানীসমূহে সস্তীয়া ৰিচাৰ্জ প্লেনৰ দাম এতিয়া পোনপটীয়াকৈ বৃদ্ধি কৰিব নিবিচাৰে। ইয়াৰ এটা ডাঙৰ কাৰণ হ’ল সস্তীয়া পৰিকল্পনা বেছিভাগেই সেইসকল ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে যিয়ে কম খৰচত মোবাইল সেৱা ব্যৱহাৰ কৰিব বিচাৰে। যদি এই পৰিকল্পনাসমূহ ব্যয়বহুল কৰি তোলা হয়, তেন্তে ব্যৱহাৰকাৰীসকলে অন্য কোম্পানীলৈ প্ৰব্ৰজন কৰিব পাৰে বা মোবাইলৰ ব্যৱহাৰ সীমিত কৰিব পাৰে, যাৰ ফলত কোম্পানীসমূহৰ লোকচান হ’ব।

কোনটো পৰিকল্পনাক লক্ষ্য কৰি লোৱা হৈছে?

খবৰ অনুসৰি কোম্পানীসমূহে এতিয়া মিড টু হাই ৰেঞ্জ প্লেনৰ মূল্য বৃদ্ধি কৰাৰ পৰিকল্পনা কৰিছে। এই প্লেনবোৰ সাধাৰণতে ₹ ৩০০ বা তাতকৈ অধিক হয়। এনে পৰিকল্পনা সেইসকল গ্ৰাহকে ব্যৱহাৰ কৰে যিসকলে অধিক ডাটা, আনলিমিটেড কলিং আৰু অ’টিটি চাবস্ক্ৰিপচনৰ দৰে বৈশিষ্ট্যৰ বাবে অলপ বেছি ধন দিবলৈ ইচ্ছুক। কোম্পানীসমূহে অনুভৱ কৰে যে এই ছেগমেণ্টত মূল্য বৃদ্ধি কৰিলে ৰাজহ বৃদ্ধি পাব, কিন্তু গ্ৰাহকৰ ওপৰত ইয়াৰ প্ৰভাৱ সীমিত হ’ব।

শেহতীয়াকৈ বৃদ্ধিৰ প্ৰভাৱ:

শেহতীয়াকৈ টেলিকম কোম্পানীসমূহে এই মূল্য ১২%ৰ পৰা ২৫%লৈ বৃদ্ধি কৰিছে, যাৰ বাবে ব্যৱহাৰকাৰীসকল ইতিমধ্যে বিচলিত হৈ পৰিছে। উদাহৰণস্বৰূপে, আগৰ ২৩৯ টকাৰ পৰিকল্পনা এতিয়া ২৯৯ টকা হৈছেগৈ। একে সময়তে ৮৪ দিনৰ পৰিকল্পনাৰ মূল্যও ৭১৯ টকাৰ পৰা ৮৫৯ টকালৈ বৃদ্ধি পাইছে। ইয়াৰ ফলত মধ্যবিত্ত শ্ৰেণী আৰু ছাত্ৰ-ছাত্ৰীৰ ওপৰত আটাইতকৈ বেছি আঘাত পৰিছে।

কিয় অবিৰতভাৱে বৃদ্ধি পাইছে দাম?

মূল্যবৃদ্ধিৰ আঁৰত বহু কাৰণ আছে:

(1) 5G নেটৱৰ্কৰ খৰচ: কোম্পানীসমূহে ৫জি নেটৱৰ্ক দ্ৰুতগতিত আৰম্ভ কৰিছে, যাৰ বাবে তেওঁলোকে যথেষ্ট বিনিয়োগ কৰিবলগীয়া হৈছে। ইয়াৰ বাবে তেওঁলোকে নিজৰ উপাৰ্জন বৃদ্ধি কৰিব বিচাৰে।

(2) অনুজ্ঞাপত্ৰৰ মাচুল আৰু স্পেকট্ৰমৰ মূল্য: চৰকাৰৰ পৰা নেটৱৰ্কৰ বাবে স্পেকট্ৰম কিনিবলৈ কোটি কোটি টকা খৰচ হয়, যাৰ ক্ষতিপূৰণৰ বাবে ৰিচাৰ্জৰ হাৰ বৃদ্ধি কৰা হয়।

(3) নূন্যতম এ আৰ পি ইউ (প্ৰতি ব্যৱহাৰকাৰীৰ গড় ৰাজহ): ভাৰতত এ আৰ পি ইউ আন দেশৰ তুলনাত এতিয়াও অতি কম। কোম্পানীসমূহে ইয়াক বৃদ্ধি কৰাৰ চেষ্টা কৰিছে।

(4) ব্যৱহাৰকাৰীৰ ওপৰত প্ৰভাৱঃ এই বৃদ্ধিয়ে সাধাৰণ গ্ৰাহকৰ ওপৰত প্ৰত্যক্ষ প্ৰভাৱ পেলাব। যিসকল ব্যৱহাৰকাৰীৰ মাহিলী আয় সীমিত, তেওঁলোকে নিজৰ প্ৰয়োজনীয়তা সীমিত কৰিব লাগিব বা সস্তা পৰিকল্পনা বিচাৰিব লাগিব। কিছুমান ব্যৱহাৰকাৰীয়ে OTT সুবিধাসমূহ এৰি দিব পাৰে আনহাতে কিছুমানে তথ্যৰ ব্যৱহাৰ হ্ৰাস কৰিব পাৰে।

প্ৰতিযোগিতাৰ সুবিধা লাভ কৰিব পৰা নাই:

যদিও ভাৰতৰ তিনিটা প্ৰধান টেলিকম কোম্পানী—জিঅ’, এয়াৰটেল আৰু ভিআই য়ে সেৱা আগবঢ়াই আছে, তথাপিও প্ৰতিযোগিতাৰ মাজতো মূল্য ক্ৰমাগতভাৱে বৃদ্ধি পাইছে। ইয়াৰ কাৰণ হ’ল সকলো কোম্পানীয়ে প্ৰায় একে হাৰত ৰাখিছে আৰু কোনো কোম্পানীয়ে সস্তা হাৰত সেৱা আগবঢ়াবলৈ সাজু নহয়।

গ্ৰাহকৰ কৌশল কি হ’ব লাগে?

এই পৰিস্থিতিত গ্ৰাহকে তেওঁলোকৰ প্ৰয়োজন অনুসৰি স্মাৰ্ট পছন্দ কৰিব লাগে:

(১) দীৰ্ঘম্যাদী পৰিকল্পনা লোৱা যিবোৰ অলপ কম খৰচী।

(২) ডাটা ব্যৱহাৰ সীমিত কৰা আৰু ৱাই-ফাইৰ ওপৰত নিৰ্ভৰশীলতা বৃদ্ধি কৰা।

(৩) বিভিন্ন টেলিকম কোম্পানীৰ অফাৰ তুলনা কৰা।

অনাগত সময়ত মোবাইল ৰিচাৰ্জ প্লেনৰ মূল্য বৃদ্ধিৰ এই প্ৰক্ৰিয়া চলি থাকিব । গ্ৰাহকে সজাগ হ’ব লাগিব আৰু নিজৰ পৰিকল্পনা বুদ্ধিমানৰূপে বাছি ল’ব লাগিব। ডিজিটেল ইণ্ডিয়াৰ ধাৰণাটো যাতে কেৱল এটা নামতে সীমাবদ্ধ নাথাকে, কিন্তু ইণ্টাৰনেট আৰু কলিং সুবিধাসমূহ প্ৰতিটো শিতানৰ বাবে সুলভ হৈ থাকে, সেয়াও চৰকাৰে নিশ্চিত কৰিব লাগে।

যদি এই গতি অব্যাহত থাকে, তেন্তে এদিন মোবাইল সেৱাও সাধাৰণ মানুহৰ হাতৰ মুঠিৰ বাহিৰলৈ যাব পাৰে, যিটো দেশৰ ডিজিটেল বৃদ্ধিৰ ক্ষেত্ৰত এক গুৰুতৰ বাধা হৈ পৰিব পাৰে।



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Language Selection