সাৱধান ! Flipkart এ ঠগি আছে মানুহক ।
২২ হাজাৰ টকাৰ মূল্যৰ মোবাইলৰ ঠাইত শিল পঠিয়ালে।
By Good Assam
ফ্লিপকাৰ্টৰ পৰা মোবাই অৰ্ডাৰ কৰি ঠগ খাইছে এজন নতুন ভুক্তভোগী। গ্ৰাহকজনে ২২ হাজাৰ টকাৰ এটা ফোন অৰ্ডাৰ কৰিছিল কিন্তু ইয়াৰ পৰিৱৰ্তে কোম্পানীয়ে এটা শিল ডেলিভাৰী কৰিছে।
ভুক্তভোগীয়ে এই বিষয়টো ছ’চিয়েল মিডিয়াত শ্বেয়াৰ কৰিছে। কোম্পানীটোৱে অৰ্ডাৰ ঘূৰাই ল’বলৈ অস্বীকাৰ কৰিছে।
ই-কমাৰ্চ চাইটৰ পৰা অৰ্ডাৰ দিওঁতে গ্ৰাহকে ভুল সামগ্ৰী লাভ কৰাৰ খবৰ প্ৰায়ে পোৱা যায়। এতিয়া গাজিয়াবাদৰ পৰাও একেধৰণৰ গোচৰ পোহৰলৈ আহিছে। ইয়াত এজন ব্যক্তিয়ে ২৮ মাৰ্চত ফ্লিপকাৰ্টৰ পৰা ২২ হাজাৰ টকাৰ স্মাৰ্টফোন অৰ্ডাৰ কৰিছিল। ছাইটটোৱে প্ৰডাক্টটো ডেলিভাৰী কৰিলে । কিন্তু যেতিয়া ব্যৱহাৰকাৰীয়ে পেকেজটো আনবক্স কৰিলে, তেতিয়া তেওঁ স্তম্ভিত হৈ পৰিল।
গ্ৰাহকে স্মাৰ্টফোনৰ সলনি এটা শিল লাভ কৰিলে । আনকি এই শিলটোও হুবহু স্মাৰ্টফোনৰ দৰেই পেক কৰা হৈছিল। এই সামগ্ৰীটো দেখাৰ পিছত যেতিয়া গ্ৰাহকে ইয়াক ঘূৰাই দিবলৈ অনুৰোধ উত্থাপন কৰিলে, তেতিয়া কোম্পানীয়ে ইয়াক গ্ৰহণ কৰিবলৈ অস্বীকাৰ কৰিলে। ইয়াৰ পিছত ব্যৱহাৰকাৰীয়ে তেওঁৰ সমগ্ৰ সমস্যাটো 'X' ত শ্বেয়াৰ কৰিলে। ভুক্তভোগীয়ে কয় যে কুৰিয়ৰ পাৰ্টনাৰেও টোপোলাটো ঘূৰাই নিবলৈ অস্বীকাৰ কৰিছে ।
স্ক্ৰীণশ্বটত দেখা গৈছে যে ব্যৱহাৰকাৰীয়ে ২৫৬জিবি ইনফিনিক্স জিৰ’ ৩০ ৫জি অৰ্ডাৰ কৰিছিল। অৱশ্যে বিষয়টোক গুৰুত্বসহকাৰে লৈ ফ্লিপকাৰ্টে ব্যৱহাৰকাৰীক অৰ্ডাৰৰ সবিশেষ শ্বেয়াৰ কৰিবলৈ কৈছে। ফ্লিপকাৰ্টেও ব্যৱহাৰকাৰীক সৃষ্টি কৰা অসুবিধাৰ বাবে ক্ষমা বিচাৰিছে। লগতে ফ্লিপকাৰ্টে ব্যৱহাৰকাৰীসকলক ভুৱা বিক্ৰীৰ একাউণ্টৰ পৰা সাৱধান হ’বলৈ কৈছে।