By Good Assam
সকলো মোবাইল ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে এটা ডাঙৰ খবৰ আছে। ইতিমধ্যে আপোনাৰ বৰ্তমানৰ ৰিচাৰ্জ প্লেনৰ সৈতে ৰিছাৰ্জ কৰিবলৈ সক্ষম কৰি লৈছিল , কিন্তু এতিয়া আকৌ আপোনাৰ পকেট খালি হ’ব।
কাৰণ দেশৰ সকলো টেলিকম কোম্পানীয়ে শীঘ্ৰে ৰিচাৰ্জ প্লেন ব্যয়বহুল কৰিবলৈ সাজু হৈছে। এক প্ৰতিবেদন অনুসৰি ভাৰতৰ আগশাৰীৰ টেলিকম অপাৰেটৰ ভাৰতী এয়াৰটেল, ৰিলায়েন্স জিঅ’ আৰু ভোডাফোন আইডিয়া (Vi)য়ে পুনৰবাৰ এই বছৰৰ শেষৰ ফালে শুল্ক বৃদ্ধিৰ কথা ঘোষণা কৰিবলৈ ওলাইছে।
২০২৫ চনত শুল্ক বৃদ্ধিৰ সম্ভাৱনা :
মানিকণ্ট্ৰলৰ প্ৰতিবেদন অনুসৰি বিশ্বব্যাপী সংস্থা বাৰ্নষ্টেইনৰ বিশ্লেষণ অনুসৰি ২০২৫ চনৰ ডিচেম্বৰৰ ভিতৰত ভাৰতীয় টেলিকম কোম্পানীসমূহে ১০ৰ পৰা ২০ শতাংশ শুল্ক বৃদ্ধি কৰিব পাৰে বুলি পোহৰলৈ আহিছে ।
যোৱা ছবছৰৰ ভিতৰত এইটো চতুৰ্থটো বৃহৎ শুল্ক বৃদ্ধি হ’ব পাৰে। ইয়াৰ পূৰ্বে ২০২৪ চনৰ জুলাই মাহত কোম্পানীসমূহে ২৫% পৰ্যন্ত শুল্ক বৃদ্ধি কৰিছিল। কোৱা হৈছে যে এই বৃদ্ধি ২০২৫ চনৰ নৱেম্বৰ-ডিচেম্বৰৰ ভিতৰত কৰিব পৰা যাব।প্ৰতিবেদন অনুসৰি এই শুল্ক বৃদ্ধিয়ে টেলিকম উদ্যোগৰ আয় উন্নত কৰাৰ ক্ষেত্ৰত এক ডাঙৰ অনুঘটক হিচাপে প্ৰমাণিত হ’ব পাৰে।
ভৱিষ্যতৰ উপাৰ্জন আৰু বজাৰৰ অৱস্থা :
বাৰ্নষ্টেইনে অনুমান কৰিছে যে ২০২৫ চনৰ পৰা ২০২৭ চনৰ ভিতৰত এয়াৰটেল আৰু জিঅ’ৰ ৰাজহ বৃদ্ধি মধ্যমীয়াৰ পৰা উচ্চ গতিত থাকিব। ইয়াৰ মূল কাৰণ হৈছে নতুন গ্ৰাহকৰ সংখ্যা সুস্থিৰভাৱে বৃদ্ধি আৰু এ আৰ পি ইউ (Average Revenue per User) শক্তি। কোম্পানীসমূহে কেৱল নতুন গ্ৰাহক সংযোজনৰ কাম কৰাই নহয় বৰ্তমানৰ গ্ৰাহকৰ পৰা অধিক ৰাজহ আহৰণৰ কৌশলৰ ওপৰতো কাম কৰি আছে। কোম্পানীসমূহে ২০১৯-২০২৫ চনৰ দৰে আক্ৰমণাত্মক বৃদ্ধিৰ পৰিৱৰ্তে ১০% CAGR (বাৰ্ষিক বৃদ্ধিৰ হাৰ)ৰ লক্ষ্য ৰাখিব বিচাৰে।