ডিজনী+ হটষ্টাৰ এপৰ পৰিকল্পনা বিফল! জিঅ’চিনেমাত বিনামূলীয়া IPL মেচ দেখুৱাই অম্বানীয়ে বহু টকা উপাৰ্জন কৰিলে ।
By Good Assam
জিঅ’চিনেমা এপে হৰুৱালে ডিজনী প্লাছ হটষ্টাৰক। এপ বিজ্ঞাপনৰ ক্ষেত্ৰত জিঅ’চিনেমাই ডিজনী হটষ্টাৰতকৈ বেছি ধন উপাৰ্জন কৰিছে, আনহাতে ডিজনী প্লাছ হটষ্টাৰ চাবস্ক্ৰিপচন ভিত্তিক আছিল, আনহাতে জিঅ’চিনেমা এপ সম্পূৰ্ণ বিনামূলীয়া।
মুকেশ আম্বানীৰ গেম প্লেনত বেয়াকৈ আবদ্ধ হৈ পৰিছে ডিজনী প্লাছ হটষ্টাৰ। আচলতে মুকেশ আম্বানীয়ে জিঅ’চিনেমা এপত বিনামূলীয়া আইপিএল ক্ৰিকেট মেচ দেখুৱাই ডিজনী প্লাছ হটষ্টাৰতকৈ অধিক উপাৰ্জন কৰিছে, আনহাতে ডিজনী প্লাছ হটষ্টাৰ এপত মেচখন চাবলৈ ব্যৱহাৰকাৰীয়ে ১৪৯৯ টকাৰ চাবস্ক্ৰিপচন ল’বলগীয়া হৈছিল। কিন্তু প্ৰশ্ন উত্থাপন হয় যে এইটো কেনেকৈ হ’ল আৰু কিয় ডিজনী প্লাছ হটষ্টাৰে এই কাম কৰিব নোৱাৰিলে? এই বিষয়ে বিতংভাৱে জানিবলৈ পঢ়িব -
কিয় কোম্পানীসমূহে অধিক ধন দিবলৈ সাজু?
আমি আপোনালোকক কওঁ যে ডিজনী প্লাছ হটষ্টাৰে সদায় এপৰ ৰাজহৰ বাবে চাবস্ক্ৰিপচনৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰি আহিছে, আনহাতে জিঅ’চিনেমা এপ সদায় গ্ৰাহকৰ বাবে বিনামূলীয়াকৈ উপলব্ধ কৰা হৈছে। এনে পৰিস্থিতিত ফ্ৰী উপলব্ধ বাবে ব্যৱহাৰকাৰীয়ে জিঅ’চিনেমা এপত অভিলেখ সংখ্যক লাইভ ক্ৰিকেট খেল চাইছে। JioCinema app এ বিজ্ঞাপনৰ খৰচ বেছি কৰি ৰাখিছিল। একে সময়তে বিজ্ঞাপন কোম্পানীসমূহে অধিক দৰ্শকৰ সংখ্যা দেখি বিজ্ঞাপনৰ বাবে অধিক ধন দিবলৈ সন্মত হৈছে।
তিব্ৰ ভিউ পাইছিল
আই পি এল ২০২৪ৰ উদ্বোধনী মেচত জিঅ’চিনেমা এপত দৰ্শকৰ সংখ্যাৰ তীব্ৰ বৃদ্ধি পোৱা গৈছে। প্ৰায় ১২ কোটি অনুৰাগীয়ে জিঅ’চিনেমা এপত লাইভ ক্ৰিকেট খেলখন চাইছে, যিটো ডিজনী + হটষ্টাৰত আইপিএল ২০২২ৰ উদ্বোধনী মেচ চোৱা মাথো ৮ কোটি। অৰ্থাৎ জিঅ চিনেমাৰ দৰ্শক ৫০ শতাংশ বেছি। ইয়াৰ কাৰণ হৈছে বিনামূলীয়া আই পি এল মেচ। মহেন্দ্ৰ সিং ধোনী যেতিয়া ক্ৰিকেট মেচ খেলিবলৈ আহিছিল, তেতিয়া দৰ্শকৰ সংখ্যা আছিল ২৪ কোটি, যিটো নিজৰ বাবে এক অভিলেখ।
বিনামূলীয়া মেচ দেখুৱাই বহুত টকা উপাৰ্জন
ডিজনী+ হটষ্টাৰে আইপিএল ২০২২ত চাবস্ক্ৰিপচনৰ জৰিয়তে ১২০০ কোটি টকা উপাৰ্জন কৰাৰ বিপৰীতে জিঅ’চিনেমা এপে আইপিএল ২০২৩/২৪ ৰ সময়ত বিনামূলীয়াকৈ আইপিএল দেখুৱাই বিজ্ঞাপনৰ ৰাজহ ৩২৩৯ কোটি টকা উপাৰ্জন কৰিছে, যিটো ২০২২ চনত ডিজনী প্লাছ হটষ্টাৰৰ চাবস্ক্ৰিপচনতকৈ বেছি।