( অপূৰ্ব দাস )
বাস্তু শাস্ত্ৰ এক প্ৰাচীন জ্ঞান, যিটো বিজ্ঞান আৰু শিল্পৰ সংমিশ্ৰণ বুলি কোৱা হয়। এটা অট্টালিকা নিৰ্মাণৰ পৰা আৰম্ভ কৰি তাত থকাৰ নিয়মলৈকে সকলো কথা উল্লেখ আছে বাস্তু শাস্ত্ৰত ।
সাধাৰণতে যিকোনো নতুন বস্তু ক্ৰয় কৰাৰ আগতে, ঘৰ নিৰ্মাণ কৰাৰ আগতে বা বস্তুৰ ব্যৱস্থা কৰাৰ আগতে এই নিয়মবোৰ মানি চলা হয়। কেৱল এয়াই নহয়, কোনো বিশেষ ব্যক্তিক উপহাৰ দিয়াৰ আগতে বাস্তু শাস্ত্ৰৰ নিয়মবোৰো মনত ৰখিব লাগে । আচলতে বিশেষ অনুষ্ঠানত আপোনজনক উপহাৰ দিয়াৰ পৰম্পৰা শতিকা পুৰণি। ইয়াৰ দ্বাৰা সম্পৰ্কত প্ৰেম আৰু বিশ্বাস বিয়পি পৰে, আৰু এজন ব্যক্তিয়েও উপহাৰৰ জৰিয়তে নিজৰ অনুভৱ প্ৰকাশ কৰে। কিন্তু কেতিয়াবা জানি বা অজানিতে তেনেকুৱা কিবা এটা বস্তু উপহাৰ হিচাপে দিয়া হয়, যাৰ নেতিবাচক প্ৰভাৱ প্ৰত্যক্ষভাৱে সম্পৰ্কত পৰে। এনে পৰিস্থিতিত যিবোৰ বস্তু কাকো উপহাৰ দিব নালাগে সেইবোৰৰ বিষয়ে জনাওঁ আহক-
• সাধাৰণতে ক’লা ৰঙৰ বস্তুবোৰ অতি আকৰ্ষণীয় আৰু ধুনীয়া দেখা যায়। কিন্তু এই ৰঙৰ বস্তু উপহাৰ দিয়াটো উপযুক্ত নহয়। বাস্তু শাস্ত্ৰৰ মতে কোনো বন্ধু বা বান্ধবীক ক’লা ৰঙৰ কাপোৰ, ঘড়ী, জোতা আৰু চেণ্ডেল দিব নালাগে। ইয়াৰ ফলত সম্পৰ্কত দূৰত্বৰ সৃষ্টি হ’ব পাৰে।
• সুগন্ধি, যাৰ সুৱাসে সকলোকে মুগ্ধ কৰে। সকলোৱে ইয়াক ব্যৱহাৰ কৰি কিনি ভাল পায়। কিন্তু সুগন্ধি কাকো উপহাৰ দিব নালাগে। ইয়াৰ ফলত আৰ্থিক অসুবিধাৰ সৃষ্টি হ’ব পাৰে।
• বাস্তুৰ মতে পাৰ্চ কাকো উপহাৰ দিয়া উচিত নহয়। ইয়াৰ ফলত আৰ্থিক অৱস্থাত নেতিবাচক প্ৰভাৱ পৰিব পাৰে।
• মুকুতা চাবলৈ যিমান ধুনীয়া, পিন্ধাৰ পিছত ইয়াৰ সৌন্দৰ্য্য অধিক হৈ পৰে। কিন্তু ইয়াক চকুলোৰ প্ৰতীক বুলি গণ্য কৰা হয়, সেয়েহে কাকো মুকুতা উপহাৰ দিয়া উচিত নহয়।
• বাস্তুৰ মতে ৰুমাল কাকো উপহাৰ হিচাপে দিব নালাগে। ইয়াক জ্যোতিষত অশুভ বুলি গণ্য কৰা হয়। ইয়াৰ ফলত সম্পৰ্ক বিচ্ছেদ হ’ব পাৰে বুলি বিশ্বাস কৰা হয়।
• বাস্তু শাস্ত্ৰৰ মতে ঘড়ী কাকো উপহাৰ হিচাপে দিয়া উচিত নহয়। ঘড়ী উপহাৰ হিচাপে দিলে নিজৰেই উন্নতিত বাধা আহে আৰু জীৱনটো কঠিন হৈ পৰে।
• নিজে পিন্ধা কাপোৰ কেতিয়াও আনক উপহাৰ হিচাপে দিয়া উচিত নহয়। ইয়াৰ ফলত দৰিদ্ৰতা আহে আৰু ধনৰ অভাৱ হ'বলৈ আৰম্ভ কৰে। লগতে বেমাৰ আদিও হ'বলৈ আৰম্ভ কৰে।