ইউটিউবত টকা উপাৰ্জন কৰিবলৈ কিমান ভিউৰ প্ৰয়োজন? গোল্ডেন বুটাম কেতিয়া পাব জানিবলৈ পঢ়িব।
( অপূৰ্ব দাস )
আজিৰ ডিজিটেল যুগত ইউটিউব কেৱল মনোৰঞ্জনৰ উৎস নহয় বৰঞ্চ এক বৃহৎ উপাৰ্জনৰ মঞ্চত পৰিণত হৈছে। প্ৰতিদিনে লাখ লাখ লোকে ভিডিঅ’ আপলোড কৰি আছে আৰু একাংশ সৃষ্টিকৰ্তাইও ইয়াৰ পৰা বিপুল ধন উপাৰ্জন কৰি আছে।
কিন্তু প্ৰায়ে মানুহৰ মনত এই প্ৰশ্নটো থাকে যে ইউটিউবত কিমান ভিউৰ পিছত টকা পাবলৈ আৰম্ভ কৰে? আৰু কেতিয়া পাব সেই বহু প্ৰত্যাশিত গোল্ডেন বুটামটো?
সম্পূৰ্ণ তথ্য আজি বিতংকৈ জানিব পাৰিব।
কিমান ভিউত টকা পায়?
ইউটিউবৰ পৰা টকা উপাৰ্জন কৰিবলৈ কেৱল ভিউৱেই যথেষ্ট নহয়। ইউটিউবৰ পাৰ্টনাৰ প্ৰগ্ৰেম (YPP)ৰ অংশ হ’ব লাগিব। ইয়াৰ বাবে প্ৰয়োজনীয় চৰ্ত আছে।
(১) চেনেলটোত কমেও ১০০০ টা চাবস্ক্ৰাইবাৰ থাকিব লাগিব।
(২) চেনেলৰ যোৱা ৬ মাহত ৪০০০ ঘণ্টা চোৱাৰ সময় থাকিব লাগিব নাইবা ১ কোটি শ্বৰ্ট ভিউ যোৱা ৯০ দিনত হ'ব লাগিব।
(৩) লগতে ইউটিউবৰ সম্প্ৰদায়ৰ নিৰ্দেশনা আৰু নীতি মানি চলাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ। কোনো কপিৰাইট নীতি উলংঘা কৰিব নালাগিব, অৰ্থাৎ এটা ভিডিঅ'টো গান বা অন্যান্য কাৰণত কপিৰাইট লাগিব নালাগিব।
(৪) যৌনতা, ভয়, কূ বাক্য, হিংসা, মাদক দ্ৰব্যৰ ব্যৱহাৰ আদিৰ প্ৰচলন কৰিব নালাগিব।
(৫) আপোনাৰ চেনেল YPP ত যোগদান কৰাৰ পিছত আপোনাৰ ভিডিঅ'ত Ads ৰ জৰিয়তে টকা উপাৰ্জন কৰিবলৈ আৰম্ভ কৰিব পাৰিব।
(৬) ভাৰতত সাধাৰণতে ইউটিউব ভিডিঅ’ত চিপিএম (Cost per 1000 impressions) ১৫ টকাৰ পৰা ১৫০ টকালৈকে হ’ব পাৰে, যিটো কন্টেন্ট কেটেগৰী, স্থান আৰু দৰ্শকৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে।
ইউটিউবৰ বুটাম কেতিয়া পোৱা যায়?
ইউটিউবে সৃষ্টিকৰ্তাসকলক তেওঁলোকৰ গ্ৰাহকৰ মাইলৰ খুঁটিত উপনীত হ’লে বঁটা দিয়ে, যাক ক্ৰিয়েটৰ এৱাৰ্ড বুলি কোৱা হয়। ইয়াত তিনিটা মূল বুটাম আছে।
(১) ৰূপালী প্লে বুটাম: যেতিয়া আপুনি ১ লাখ চাবস্ক্ৰাইবাৰ সম্পূৰ্ণ কৰে।
(২) Gold Play Button: যেতিয়া চেনেলটোৱে ১০ লাখ গ্ৰাহক লাভ কৰে।
(৩) ডাইমণ্ড প্লে বুটাম: যেতিয়া আপুনি ১ কোটি চাবস্ক্ৰাইবাৰ পোৱা যায়।
সোণালী বুটামটোক বিশেষ কৃতিত্ব বুলি গণ্য কৰা হয় কাৰণ তাত উপনীত হ’বলৈ হ’লে কেৱল বিষয়বস্তুৰ মানদণ্ডই নহয়, অহৰহ কঠোৰ পৰিশ্ৰম আৰু দৰ্শকৰ মৰমৰ প্ৰয়োজন।